Personal assistant
19 Сентября 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "АНКОР Центральная Азия"
Обязанности:- Provides administrative support to GM in the day-to-day activities: coordinate and manage calendar, meetings; calls; travel. Ensures documents and travel arrangements are managed effectively;
- Provides support for business meetings organization; prepares agenda, materials and presentations, provides other required administrative support;
- Provides support for filling and handing over the appropriate forms, reports;
- Coordinates preparation of business trip expense reports: collecting invoices and receipts if necessary, ensures that the report has been processed by the Finance Department.
- Fluent English,
- Higher education,
- Minimum 2 years of experience as Personal assistant
- Strong at organizational and time management skills,
- Fast learner, proactive and flexible.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
19 Сентября
Executive / Business Assistant (Бизнес-ассистент)
Алматы
Компания "БОНШАР" Компания BONCHAR поставляет оборудование из Европы, США и СНГ для крупных предприятий в Казахстане и Центральной Азии. Среди...
19 Сентября
Алматы
Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО" Founded in 1935, Almaty International Airport is the largest air gateway in Kazakhstan and, since...
09 Сентября
Алматы
Компания "Ernst & Young" Обязанности: Распределение и контроль движения документов; Обеспечение доставки корреспонденции Организация...
31 Августа
Administrative assistant( PricewaterhouseCoopers )
Алматы
Компания "PricewaterhouseCoopers" Job purpose To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are...
03 Сентября
Алматы
Компания "Ernst & Young" Обязанности: Распределение и контроль движения документов Обеспечение доставки корреспонденции Организация...
Вакансия размещена в отрасли