Administrative assistant( PricewaterhouseCoopers )
05 Октября 2025
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "PricewaterhouseCoopers"
Job purpose
To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are performed in a given deadlines and with a proper quality
Role and responsibilities
- Managing business schedules and travel itineraries;
- Assisting in coordinating meetings, seminars, conferences;
- Organizing and coordinating internal department events;
- Establishing and maintaining the communication with clients;
- Proof-reading and formatting documents;
- Answering the telephone and taking messages, booking conference rooms;
- Maintaining filing:
- Provide administrative support on day-to-day operations;
- Business trips arrangement
Knowledge and skills required
- Higher education;
- Work experience on similar position min 2 years;
- Excellent command of English;
- PC proficiency (Word, Excel, Power Point);
- Excellent administrative skills;
- Typing accuracy and reliability;
- Tact and diplomacy;
- Flexibility and commitment;
- Ability to handle multiple tasks;
- Ability to meet deadlines and work under pressure;
- Excellent communication skills
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
19 Сентября
Executive / Business Assistant (Бизнес-ассистент)
Алматы
Компания "БОНШАР" Компания BONCHAR поставляет оборудование из Европы, США и СНГ для крупных предприятий в Казахстане и Центральной Азии. Среди...
26 Сентября
Алматы
Компания "Globalink" Key functions: - Administrative support - Working with documentations - Preparing reports - Working in a CRM...
26 Сентября
Administrative manager (korean speaking)
Алматы
Компания "UNION PARTNERS LLP (Юнион Партнерс ЛЛП)" Обязанности: - Администрирование документооборота: регистрация, архивирование, контроль...
04 Октября
Персональный ассистент (Personal Assistant)
Алматы
Компания "INDEPENDENT LAWYERS GROUP" Первому руководителю и собственнику бизнеса требуется личный ассистент. Обязанности ассистента:...
06 Октября
Алматы
Компания "Globalink" Key functions: - Administrative support - Working with documentations - Preparing reports - Working in a CRM...
Вакансия размещена в отрасли