• Войти
Работа в Алматы
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Алматы
наверх
  1. Работа в Алматы
  2. ⚫ Помощник ✔
  3. Вакансии в Алматы
sync disabled Вакансия в архиве с 03.11.2025
Найти похожие вакансии

Administrative Assistant

Международный Аэропорт Алматы, АО
Международный Аэропорт Алматы, АО

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО"

Founded in 1935, Almaty International Airport is the largest air gateway in Kazakhstan and, since 2020, has been part of TAV Airports, a member of the Groupe ADP – the world’s leading airport management platform operating in 29 countries.

Our mission – connecting CIS countries to the world through a seamless, world-class travel experience.

Our vision – by 2030, to become Asia’s most desired gateway with the largest number of destinations in Central Asia, delivering innovative travel and cargo experience, and driving sustainable growth for local communities.

Our values – Safety & Responsibility, Customer & People Centricity, Innovation & Agility, Collaboration & Transparency, Excellence & Passion.

We are committed to operational excellence, customer satisfaction, and continuous innovation, while upholding the highest standards of safety, sustainability, and service quality.

Key responsibilities:

  • Manage professional and personal scheduling, including agendas, mail, email, phone calls, client management, and other company logistics
  • Coordinate complex scheduling and calendar management, as well as content and flow of information
  • Manage travel logistics and activities
  • Provide administrative and office support, such as typing, dictation, spreadsheet creation, faxing, translation, interpretation and maintenance of filing system and contacts database
  • Coordinate internal & external documents, requests
  • Provide consecutive translation in events and meeting when necessary
  • Maintain professionalism and strict confidentiality with all materials
  • Organize team communications and plan events, both internal and off-site

Qualifications & Requirements:

  • 3 or more years of experience in an administrative role
  • Excellent written and verbal communication skills
  • fluent English, knowledge of Turkish is desired (not a requirement)
  • Strong time-management skills and an ability to organize and coordinate multiple concurrent projects
  • Proficiency with office productivity tools and an aptitude for learning new software and systems
  • Flexible team player, willing to adapt to changes and unafraid of challenges
  • Ability to maintain confidentiality of information related to the company and its employees
  • Excellent dress code

What do we offer?

  • Employment in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan
  • Office location - Almaty International Airport
  • Working hours from 8.00 to 17.00, lunch break from 12.00 to 13.00
  • Annual paid leave of 24 calendar days (1 paid day-off for birthday after 1 year of employment)
  • Annual bonuses on performance results, annual salary indexation
  • Voluntary Medical Insurance (after probation period)
  • Corporate meals
  • Shuttle bus
  • Trainings, e-Learning Academy

Join our team today and become a vital part of our global airport family, comprising dedicated professionals who work together to ensure a future of seamless travel experiences!

Похожие вакансии

16 Октября

Administrative receptionist

Алматы

Компания "Universal Еnergy (Qazaqstan) (Юниверсал Энерджи (Казахстан))" 1. Provides logistical support for the smooth operation of the office,...

Отправить резюме
подробнее

04 Октября

Персональный ассистент (Personal Assistant)

Алматы

Компания "INDEPENDENT LAWYERS GROUP" Первому руководителю и собственнику бизнеса требуется личный ассистент. Обязанности ассистента:...

Отправить резюме
подробнее

19 Октября

Department assistant, Almaty

Алматы

Компания "Ernst & Young" Обязанности: Распределение и контроль движения документов Обеспечение доставки корреспонденции Организация...

Отправить резюме
подробнее

19 Октября

Translator/Personal Assistant

Алматы

Компания "RG Brands" Responsibilities: Interpretation at meetings for the director and meeting attendees. Also interpret phone calls,...

Отправить резюме
подробнее

21 Октября

Personal Assistant to the General Manager

Алматы

Компания "САНДОЗ КАЗАХСТАН" Sandoz continues to go through an exciting and transformative period as a global leader and pioneering provider of...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал:
  • Секретарь,
  • Администратор,
  • Ассистент руководителя
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
  • Администратор
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь