• Войти
Работа в Алматы
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Алматы
наверх
  1. Работа в Алматы
  2. ⚫ Административный персонал ✔
  3. Вакансии в Алматы

Administrative receptionist

11 Октября 2025

Universal Еnergy (Qazaqstan) (Юниверсал Энерджи (Казахстан))
Universal Еnergy (Qazaqstan) (Юниверсал Энерджи (Казахстан))

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "Universal Еnergy (Qazaqstan) (Юниверсал Энерджи (Казахстан))"

1. Provides logistical support for the smooth operation of the office, including purchases for the office: furniture, office supplies, kitchen and household supplies. Also carries out timely refilling of cartridges, monitors the serviceable condition of furniture, cabinets and other inventory;
2. Participates in the development and control of the office procurement budget, as well as the coordination of timely payments from the outside Accounting & Tax Dept.;
3. Answers telephone calls, providing feedback or passing on information of interest as agreed with the addressee;
4. Ensures the functioning of the office (monitors the condition of the office, provides office employees with office supplies, products (tea, coffee, milk, etc.);
5. Orders transport, air and train tickets, organizes hotel accommodation for local and foreign employees and guests;
6. Organizes meetings, negotiations, prepares conference rooms for meetings;
7. Carefully and accurately conducts the company's correspondence with third-party organizations (receiving, sending by mail, working with courier services, monitoring delivery costs);
8. Organizes congratulations to employees on festive events;
9. Monitors the use of Yandex Taxi by employees;
10. Assists in issuing orders on personnel and core activities. Entering orders into the 1C database.
11. Assists in the search for candidates for open positions;
12. Obtaining work permits and visas for foreign employees;
13. Obey regulations for occupational health, safety and environmental protection, and help to organize the EHS training.


Qualifications

Professional and Educational Level Bachelor’s degree
Professional certificate or skill level A diploma or certificate in Office Administration, Secretarial Studies, Business Administration, or a related field is preferred
Work experience Minimum of 1–3 years of experience in a receptionist, front desk, or administrative support role


Professional skill

1.Capable of managing reception duties including greeting visitors, answering calls, and directing inquiries promptly and courteously;
2. Delivers high-quality service to guests, staff, and clients with professionalism and a welcoming attitude;
3.Strong verbal and written communication; able to relay messages clearly and handle inquiries efficiently;
4. Proficient in handling clerical tasks such as filing, scheduling, data entry, photocopying, and document preparation;
5. Able to manage multiple tasks simultaneously while maintaining accuracy and composure;
6. Competent in using Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), email systems, and basic office equipment.


General skills

1.Ability to listen attentively and communicate clearly with visitors, clients, and colleagues;
2. Good organizational skills to manage schedules, files, and tasks efficiently;
3. Flexible in responding to changing work demands and environment;
4. Able to address minor issues independently or escalate when necessary;
5. Accuracy in recording information and managing correspondence.

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

26 Сентября

Administrative manager (korean speaking)

Алматы

Компания "UNION PARTNERS LLP (Юнион Партнерс ЛЛП)" Обязанности: - Администрирование документооборота: регистрация, архивирование, контроль...

Отправить резюме
подробнее

07 Октября

GA Receptionist

Алматы

Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP." Our Promise to You : Work Your Way: embrace a flexible schedule starting from 7AM...

Отправить резюме
подробнее

09 Октября

Administrative Coordinator

Алматы

Компания "KIMEP" The College of Social Sciences is looking for applicants for the following position: Job Title: CSS Administrative...

Отправить резюме
подробнее

11 Октября

Receptionist

Алматы

Компания "Caspian International Restaurants company" Responsibilities Document flow. Receiving and distributing correspondence, compiling...

Отправить резюме
подробнее

14 Октября

Administrative Assistant

Алматы

Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО" Founded in 1935, Almaty International Airport is the largest air gateway in Kazakhstan and, since...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал:
  • Администратор,
  • Офис-менеджер
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по продажам
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
  • Администратор
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь