Personal Assistance to the Board
09 Января 2025
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "METRO Cash&Carry (Kazakhstan)"
Обязанности:- Be the first point of contact with people from both inside and outside the organization
- Arrange travel, visas and accommodation of the Board members
- Screen phone calls, enquiries and requests, and handle them when appropriate
- Meet and greet visitors of the Board members
- Organize and maintain diaries and make appointments
- Deal with incoming emails, and post, often corresponding on behalf of the Board
- Produce documents, briefing papers, reports and presentations
- Organize and attend meetings
- Provide personal assistance to the Board
- Higher education
- Proficiency in MS Office
- Fluency in English
- Exceptional organizational and time management
- Excellent verbal and written communication skills
- Excellent attention to detail
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
10 Января
Алматы
Компания "The Insider" Обязанности: Принимать документы от структурных подразделений на подпись директору; Осуществлять работу с входящей...
08 Января
Алматы
Компания "Cyber Temple" Cyber Temple LLP is an international IT company. We are developing in areas such as game development, financial...
06 Января
Преподаватель английского языка( Talk To Me )
Алматы
Компания "Talk To Me" Обязанности: Планирование и подготовка к уроку Проведение уроков в интересном формате Ответственность за результат...
05 Января
Executive Assistant to Country General Manager
Алматы
Компания "Лореаль Казахстан" Responsibilities : Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception...
12 Января
Алматы
Компания "АО ИП Эфес Казахстан" Responsibilities: To support official document workflow To accept documents to be signed by Director...
Вакансия размещена в отрасли