Executive Assistant to Country General Manager
05 Января 2025
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "Лореаль Казахстан"
Responsibilities :- Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception of calls, organization of business travel, entering receipts for expenses, processing mail, preparing responses, orders for office equipment, PO setup, etc.
- Checking emails daily in order to act/alert if required.
- Organization and coordination the manager's activities.
- Higher Education
- Fluent English
- Advanced Communication skills
- Potential annual bonus
- Medical insurance
- Life insurance
- Employee Assistance Program
- Other benefits
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
04 Января
HR Administrator / Office-manager
Алматы
Компания "Axio" Привет! Меня зовут Алти, я HR Партнер IT компании Axio! Сразу напишу о компании: Axio — это про время. Вообще, мы...
16 Декабря
Office Manager (Astana, Kazakhstan)
Алматы
Компания "Playrix" Playrix — одна из самых успешных компаний по разработке мобильных игр в мире. По доходам входим в топ-3 и первые по...
17 Декабря
Личный ассистент/Executive assistant
Алматы
Компания "Ernst & Young" Requirements: Higher education Proactive attitude and approach to work Excellent managerial skills...
17 Декабря
Administrative Assistant( Хуавей Текнолоджиз Казахстан )
Алматы
Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Job Summary: The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to...
17 Декабря
Office Manager( Ред Булл Казахстан )
Алматы
Компания "Ред Булл Казахстан" Обязанности: Прием/отправка входящей/исходящей корреспонденции Встреча и сопровождение гостей Закуп...
Вакансия размещена в отрасли