Office Manager
30 Июня 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "KT&G GLOBAL KAZAKHSTAN (КЕЙ-ТИ-ЭНД-ДЖИ ГЛОБАЛ КАЗАХСТАН)"
Main Responsibilities:
- Ordering Office Supplies: Weekly planning and preparing a list of necessary office supplies; Placing orders; Confirming and processing orders with the manager; Receiving and storing orders in the warehouse, maintaining tidiness.
- Sending Documents and Parcels: Collecting documents for sending / Distributing parcels by cities; Filling invoices; Communicating with the logistics company; Handing shipments to the courier.
- Maintaining the Overall State of the Office: Restocking snacks; Greeting guests; Providing necessary supplies for colleagues and guests; Maintaining general office order.
- Collecting needs from regions (furniture, etc.): Preparing formats and forms for data collection; Communicating with regions to clarify details and summarize result.
- Preparing Welcome Packs and Mugs for New Employees: Preparing detailed orders (names of employees, etc.); Receiving and checking orders; Processing in SAP.
- Coordinating Office Repair Works.
- Controlling and coordinating the cleaning compan: Daily inspection of work results; Communicating with the manager for effective work; Joint preparation for general cleaning (cleaning desks and extra items).
- Personal business requests from managers and colleagues.
Skills and Qualifications:
- Technical Skills: SAP, Competent skills in MS Office (Word, Excel, PPT).
- Language Skills: Minimum intermediate level of English; Knowledge of the Korean language is an advantage.
- Organizational Skills: Strong organizational and communication skills; Attention to detail and multitasking abilities.
- Experience: Experience in an administrative and office environment
- Education: Bachelor's degree
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
29 Июня
Алматы
Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Duties: Manage the end-to-end visa application process for employees traveling internationally....
02 Июля
General Manager Assistant( Coca-Cola İçecek Kazakhstan ( ТОО СП «Кока-Кола Алматы Боттлерс» ) )
Алматы
Компания "Coca-Cola İçecek Kazakhstan ( ТОО СП «Кока-Кола Алматы Боттлерс» )" General Manager Assistant, Almaty Join us to take your career...
26 Июня
Менеджер по коммуникациям с родителями в офис по приему учащихся (Admission office)
Алматы
Компания "Фонд образования Нурсултана Назарбаева" Обязанности: Ведение коммуникации с родителями абитуриентов: консультации по вопросам...
30 Июня
Office Manager( Ред Булл Казахстан )
Алматы
Компания "Ред Булл Казахстан" Обязанности: Прием/отправка входящей/исходящей корреспонденции Встреча и сопровождение гостей Закуп...
22 Июня
Менеджер службы поддержки клиентов (Customer Support Manager)
Алматы
от 60 000 руб.
Компания "WeGoTrip" Привет! Мы ищем в команду тревел-tech стартапа WeGoTrip менеджера службы поддержки клиентов. О WeGoTrip WeGoTrip —...
Вакансия размещена в отрасли