Front Desk Manager( СОС Казахстан )
03 Августа 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "СОС Казахстан"
Key responsibilities:
- Welcoming patients and clients at the reception desk
- Answer the phone, call in different places as requested by management, take messages
- Take payments in cash or by credit cards for the cash invoices
- Prepare clinic invoices
- Process all the financial documents related to payment for medical services
- Make credit card slip, call for authorization to the bank
- Fill in patient log, charts, patients address book, as new people subscribe
- Liaise with Accounting in all emergency and evacuation cases
- Create membership files for new subscribers
- Ensure operation of data base and conduct training on data base use as required for staff
- Translate and interpret for Chief Medical Officer or medical staff upon request
- Assist Chief Medical Officer in emergency upon request
Requirements:
- 1 year - Experience at similar position is preferable
- Accounting background is desired
- Experience at the hotel reception is advantage
- Good computer skills (Word, Excel), 1C knowledge is advantage
- Customer service skills, Communication skills
- Fluent in written and spoken English
- Pleasant personality, ready to solve any stress / conflict situations
Conditions:
- Position is located in Almaty city center, working schedule is 5/2
- Medical insurance
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
05 Августа
Алматы
Компания "АНКОР Центральная Азия" Key Responsibilities: Office Administration: Ensure smooth daily operations of the office and...
31 Июля
Алматы
Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО" Since 2021, Almaty International Airport has been part of the Turkish holding company TAV...
08 Августа
Младший Кассир на фуд-корт Сосо и Бродвей Бургер
Алматы
Компания "AB Restaurants" Обязанности: Прием заказов у гостей согласно стандартам компании Активная продажа, увеличение среднего чека...
06 Августа
Административный менеджер/Facility manager
Алматы
Компания "TEVA" ВАМ ПРЕДСТОИТ: Управление объектами (Facility Management): Управление центральным офисом и офисными помещениями Teva,...
12 Июля
Алматы
Компания "СОС Казахстан" Key responsibilities: Welcoming patients and clients at the reception desk Answer the phone, call in different...
Вакансия размещена в отрасли