Executive Assistant to Country General Manager
05 Ноября 2024
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "Лореаль Казахстан"
Responsibilities :- Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception of calls, organization of business travel, entering receipts for expenses, processing mail, preparing responses, orders for office equipment, PO setup, etc.
- Checking emails daily in order to act/alert if required.
- Organization and coordination the manager's activities.
- Higher Education
- Fluent English
- Advanced Communication skills
- Potential annual bonus
- Medical insurance
- Life insurance
- Employee Assistance Program
- Other benefits
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
28 Октября
Administrative Intern to Audit department
Алматы
Компания "PricewaterhouseCoopers" PwC is looking for 4th year students for a 3-month internship as an administrative intern in the Audit...
30 Октября
Алматы
Компания "Globalink" Key functions: - Administrative support - Working with documentations - Preparing reports - Working in a CRM...
01 Ноября
Алматы
Компания "Автодом-М" Job brief We are looking for a responsible Personal Assistant to provide personalized secretarial and administrative...
01 Ноября
Помощник/ассистент руководителя( Assistant Pro )
Алматы
Компания "Assistant Pro" Обязанности: — Вести личный календарь — Коммуникации с поставщиками и контроль за поставками товаров. — Поиск и...
02 Ноября
Sales Manager with French language
Алматы
Компания "WORK POINT LLC" Our company is expanding its team and is looking for new colleagues for the position of Sales Manager with sales...
Вакансия размещена в отрасли