Assistant
05 Января 2025
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "Globalink"
Key functions:
- Administrative support
- Working with documentations
- Preparing reports
- Working in a CRM system
Requirements:
- Bachelor degree
- Upper- Intermediate level of English
- Active user of Microsoft Office programs (Excel, Work, Outlook)
- Work experience in a similar role at least 1- 3 years
What we offer:
- 5/2 working schedule
- Career growth in Logistics
- Medical insurance from company
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
11 Января
Administrative Assistant( Хуавей Текнолоджиз Казахстан )
Алматы
Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Job Summary: The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to...
05 Января
Executive Assistant to Country General Manager
Алматы
Компания "Лореаль Казахстан" Responsibilities : Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception...
12 Января
Алматы
Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" We are looking for a Quality Operation Assistant to join our team! This is an excellent opportunity...
12 Января
Алматы
Компания "АО ИП Эфес Казахстан" Responsibilities: To support official document workflow To accept documents to be signed by Director...
12 Января
Алматы
Компания "Ernst & Young" Requirements: Higher education At least 5 years of relevant experience Proactive attitude and approach to...
Вакансия размещена в отрасли