Administrative Document Specialist (in Sales)
24 Июля 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "KT&G GLOBAL KAZAKHSTAN (КЕЙ-ТИ-ЭНД-ДЖИ ГЛОБАЛ КАЗАХСТАН)"
Responsibilities:
-
Budget control: Analyze financial data to identify trends, variances, and opportunities for cost savings. Prepare detailed reports and forecasts to support decision-making
-
Payment Processing: Execute timely and accurate payments to vendors and clients; Verify payment details and ensure compliance with company policies and procedures; Maintain records of all transactions and prepare reports as required.
-
Making by due date balances for customers, checking each customers’ due for payment;
-
Registration of new customers: checking for all required documents (existence and correctness), registration based on approval in the ERP system;
-
Quarterly calculation of Penalty, Early Payment Bonus (if exist), up to Top Management’s decision increase/ decrease in the system;
-
Closing Document Preparation: Review, and finalize closing documents for various transactions; Ensure all documents are complete, accurate, and comply with legal and regulatory requirements; Coordinate with relevant parties to gather necessary information and signatures.
Qualifications:
-
Bachelor’s degree in finance, business administration, management preferred.
-
Strong attention to detail and organizational skills.
-
Proficiency in MS Office, especcially Excel.
-
English language - at least Intermediate level.
-
SAP will be an advantage.
Work Schedule
Monday – Friday, 08:30 AM to 5:30 PM (full-time).
Company Offers
-
Extra Days Off: 2 additional paid leave days.
-
Compensation Package: Fixed allowance for meals and communication expenses.
-
After successfully passing the probation period, health insurance (DMS) is provided.
-
Fixed Quarterly Bonuses.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
13 Августа
IT Support / Service Desk Specialist( «Страховая компания «Amanat» )
Алматы
Компания "«Страховая компания «Amanat»" Мы — AMANAT Insurance , самая клиентоориентированная страховая компания, где любовь к клиентам — не...
03 Августа
Алматы
Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Responsibilities: Provide high-quality customer service. Identify customer...
03 Августа
Sales specialist for International company (retail)( АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan) )
Алматы
Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Responsibilities: Provide high-quality customer service Identify customer...
02 Августа
IT Support / Service Desk Specialist
Алматы
Компания "«Страховая компания «Amanat»" Мы — AMANAT Insurance , самая клиентоориентированная страховая компания, где любовь к клиентам — не...
30 Июля
Алматы
Компания "АНКОР Центральная Азия" Международная FMCG (food) компания в поиске Arera sales manager, локация Алматы Требования: Высшее...
Вакансия размещена в отрасли