Administrative Document Specialist (in Sales)
24 Июля 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "KT&G GLOBAL KAZAKHSTAN (КЕЙ-ТИ-ЭНД-ДЖИ ГЛОБАЛ КАЗАХСТАН)"
Responsibilities:
-
Budget control: Analyze financial data to identify trends, variances, and opportunities for cost savings. Prepare detailed reports and forecasts to support decision-making
-
Payment Processing: Execute timely and accurate payments to vendors and clients; Verify payment details and ensure compliance with company policies and procedures; Maintain records of all transactions and prepare reports as required.
-
Making by due date balances for customers, checking each customers’ due for payment;
-
Registration of new customers: checking for all required documents (existence and correctness), registration based on approval in the ERP system;
-
Quarterly calculation of Penalty, Early Payment Bonus (if exist), up to Top Management’s decision increase/ decrease in the system;
-
Closing Document Preparation: Review, and finalize closing documents for various transactions; Ensure all documents are complete, accurate, and comply with legal and regulatory requirements; Coordinate with relevant parties to gather necessary information and signatures.
Qualifications:
-
Bachelor’s degree in finance, business administration, management preferred.
-
Strong attention to detail and organizational skills.
-
Proficiency in MS Office, especcially Excel.
-
English language - at least Intermediate level.
-
SAP will be an advantage.
Work Schedule
Monday – Friday, 08:30 AM to 5:30 PM (full-time).
Company Offers
-
Extra Days Off: 2 additional paid leave days.
-
Compensation Package: Fixed allowance for meals and communication expenses.
-
After successfully passing the probation period, health insurance (DMS) is provided.
-
Fixed Quarterly Bonuses.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
24 Июля
Area Sales Manager (Azerbaijan)
Алматы
Компания "АНКОР Центральная Азия" Обязанности: - Регулярная коммерческая и техническая поддержка дистрибьюторов фурнитуры, производителей...
24 Июля
Алматы
Компания "Pro People" Стань частью Kompra Group! Kompra Group — экосистема IT-сервисов для бизнеса. Среди наших продуктов: 1. Сервис...
23 Июля
Алматы
Компания "Pro People" Стань тимлидом отдела продаж в Kompra Group! Kompra Group — экосистема IT-сервисов для бизнеса. Среди наших...
18 Июля
Помощник Продавца-кассира (мкр. Калкаман)( SD Trade In )
Алматы
Компания "SD Trade In" Крупнейшая в Казахстане сеть мини-маркетов разливных напитков "Барик" приглашает продавца-кассира. Ваши основные...
23 Июля
Менеджер по развитию бизнеса (Sales)
Алматы
Компания "PAYBOX Technologies" Обязанности: Проводить работу по выявлению и учету потенциальных клиентов на оказываемые услуги;...
Вакансия размещена в отрасли