Executive Assistant to Country General Manager

05 Ноября

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "Лореаль Казахстан"

Responsibilities :
  • Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception of calls, organization of business travel, entering receipts for expenses, processing mail, preparing responses, orders for office equipment, PO setup, etc.
  • Checking emails daily in order to act/alert if required.
  • Organization and coordination the manager's activities.
Requirements :
  • Higher Education
  • Fluent English
  • Advanced Communication skills
Conditions :
  • Potential annual bonus
  • Medical insurance
  • Life insurance
  • Employee Assistance Program
  • Other benefits
Похожие вакансии

28 Октября

Administrative Intern to Audit department

Алматы

Компания "PricewaterhouseCoopers" PwC is looking for 4th year students for a 3-month internship as an administrative intern in the Audit...

Отправить резюме подробнее

30 Октября

Assistant

Алматы

Компания "Globalink" Key functions: - Administrative support - Working with documentations - Preparing reports - Working in a CRM...

Отправить резюме подробнее

01 Ноября

Personal/Business Assistant

Алматы

Компания "Автодом-М" Job brief We are looking for a responsible Personal Assistant to provide personalized secretarial and administrative...

Отправить резюме подробнее

01 Ноября

Помощник/ассистент руководителя( Assistant Pro )

Алматы

Компания "Assistant Pro" Обязанности: — Вести личный календарь — Коммуникации с поставщиками и контроль за поставками товаров. — Поиск и...

Отправить резюме подробнее

02 Ноября

Sales Manager with French language

Алматы

Компания "WORK POINT LLC" Our company is expanding its team and is looking for new colleagues for the position of Sales Manager with sales...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: