Компания "ИП Султаналиев Эмиль Нуркамилович"
The main responsibility of the CSR is to answer lead calls and turn them into appointments, fill out the call schedule, and work out complaints and inquiries from the Company's clients. A candidates applying to this position have to be friendly, customer-oriented and stress-resistant. This is a full-time position: we don't consider applications from students
Work Duties
Answer lead calls and turn them into service appointments;
Be polite and communicate with customers according to the script;
Email and text communication with customers;
Schedule or reschedule service appointments;
Work with customer complaints and inquiries;
Requirements:
Fluent English (both written and oral)
Good communication skills;
Fast-learner;
Promptness;
Readiness to work at night time;
Work schedule: Mon - Fri, Pacific Time: from 6:00 AM to 3:00 PM
Salary: from $1000 per month
27 Октября
Consumer and Customer Activation Lead
Алматы
Компания "Филип Моррис Казахстан" Be a part of a revolutionary change. At PMI, we’ve chosen to do something incredible. We’re totally...
28 Октября
Инженер технической поддержки (Support Specialist)
Алматы
Компания "REDMADROBOT" red_mad_robot создаёт эталонные цифровые продукты: мобильные приложения, рабочие инструменты для сотрудников и...
28 Октября
IT-специалист (в отдел заботы о клиентах и партнерах) / Helpdesk / Support
Алматы
Компания "Paloma365" IT-специалист с опытом (в отдел заботы о клиентах и партнерах) / Helpdesk / Support Paloma365 - это международный IT...
28 Октября
Алматы
Компания "ASTER AUTO" Мы в поисках в нашу проактивную команду IT: Support specialist в городе Алматы. Твои ключевые обязанности: -...
31 Октября
Алматы
Компания "LAURA YERALIYEVA" Обязанности: Грамотная и вежливая коммуникация с партнерами и пользователями приложения Выполнение личных и...
Вакансия размещена в отрасли