Компания "Amcor Tobacco Packaging Kazakhstan"
The job holder is responsible for complete and smooth forecast and order transaction process, including acknowledgment, monitoring and coordination of the order delivery. Further, the job holder ensures customer satisfaction through seamless delivery of agreed volume of goods according to contract terms and conditions in agreed timelines. Customer Service Specialist is a fundamental role for maintaining data accuracy in the systems to enable internal stakeholders on operational and regional levels (Customer Service, Supply Chain, Commercial Team, Finance, Production) for analyzing customer demand in short and long-term horizon.
Responsibilities:
27 Октября
Consumer and Customer Activation Lead
Алматы
Компания "Филип Моррис Казахстан" Be a part of a revolutionary change. At PMI, we’ve chosen to do something incredible. We’re totally...
28 Октября
Техник Service Desk (Алматы, Республика Казахстан)
Алматы
Компания "Яндекс" Офис Яндекса в Алматы ищет техника Service Desk с опытом решения проблем пользователей или сотрудников. Какие задачи...
28 Октября
Инженер технической поддержки (Support Specialist)
Алматы
Компания "REDMADROBOT" red_mad_robot создаёт эталонные цифровые продукты: мобильные приложения, рабочие инструменты для сотрудников и...
28 Октября
Алматы
Компания "ASTER AUTO" Мы в поисках в нашу проактивную команду IT: Support specialist в городе Алматы. Твои ключевые обязанности: -...
31 Октября
Алматы
Компания "LAURA YERALIYEVA" Обязанности: Грамотная и вежливая коммуникация с партнерами и пользователями приложения Выполнение личных и...
Вакансия размещена в отрасли