Customer Satisfaction Manager

21 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP."

Our Promise to You:

  • Work Your Way: embrace a flexible schedule starting from 7AM up to 7PM
  • Level Up Anytime: get unlimited access to premium online training platforms
  • Stay Healthy, Stay Happy: full medical insurance coverage
  • Annyenghaseyo to New Skills: dive into Korean language classes
  • Move, Stretch, Thrive: from fitness reimbursements to weekly yoga sessions
  • Fuel Up on Us: enjoy daily lunch allowance and discount programs from partners

How You Will Make an Impact:

  • Monitor and analyze customer satisfaction metrics (R-NPS, CS NPS, DSAT)

  • Gather, classify, report customer feedback from 4CA & MN through surveys (Happy Call)

  • Identify reccuring issues and root causes affecting R-NPS, CS NPS, DSAT

  • Calloborate with internal/external teams (Tech. Support, Parts Supply, Network,

  • D2C, Service Centers) to improve customer after-sales experience

  • Follow up with dissatisfied customers to ensure resolution and recovery

  • Prepare regular reports & implement mid/long-term projects to improve customer experience and satisfaction (incl. Customer retention program

  • Service Center motivational programs)

  • Conduct Service Center trainings focused on customer centric behavior and empathy

  • Contribute to the continues improvement of service standards and support policies


    Your Background at a Glance:
  • Experience in monitoring and analyzing customer satisfaction metrics (R-NPS, CS NPS, DSAT)

  • Skill in collecting, categorizing and analyzing customer feedback through surveys (Happy Call) and other channels (4CA, MN)

  • Skill in identifying recurring issues and finding root causes that impact customer satisfaction

  • Experience interacting with internal and external teams (technical support, parts supply, dealer network, D2C, service centers) to improve customer experience

  • Ability to deal with dissatisfied customers, ensuring customer retention and restoring loyalty

  • Active participation in the process of continuous improvement of service standards and customer support policies

  • Excellent communication skills, proactive, customer oriented

  • Proficiency in analytical tools and confident Excel user

Похожие вакансии

03 Июля

Key Account Manager / B2B LCD Monitor KAM

Алматы

Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP." Our Promise to You : Work Your Way: embrace a flexible schedule starting from 7AM...

Отправить резюме подробнее

30 Июня

Key Account Manager / Менеджер по работе с клиентами( JetPay.kz )

Алматы

Компания "JetPay.kz" О чем мечтает Key Account Manager (Менеджер по поддержке клиентов)? Об интересных кейсах и топовых клиентах; О...

Отправить резюме подробнее

01 Июля

Sales manager (КАМ)

Алматы

Компания "СЯОМИ ТЕХНОЛОДЖИС КАЗАХСТАН" Responsibilities: Develop relationships with a portfolio of major clients; Yearly Frame...

Отправить резюме подробнее

30 Июня

Key Account Manager/KAM по продажам бытовой техники KONKA (сети Технодом, Sulpak)

Алматы

Компания "TSDC" Обязанности: Ведение ключевых клиентов — крупные торговые сети (Технодом, Sulpak и др.). Поддержка и развитие текущих...

Отправить резюме подробнее

03 Июля

Менеджер по эффективности продаж (FIT Manager)

Алматы

Компания "Carlsberg Kazakhstan" С 1 января 2026 года Carlsberg становится официальным боттлером безалкогольных напитков PepsiCo в регионе....

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Банки / Инвестиции / Лизинг: