Assistant

05 Января

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "Globalink"

Key functions:

- Administrative support

- Working with documentations

- Preparing reports

- Working in a CRM system

Requirements:

- Bachelor degree

- Upper- Intermediate level of English

- Active user of Microsoft Office programs (Excel, Work, Outlook)

- Work experience in a similar role at least 1- 3 years

What we offer:

- 5/2 working schedule

- Career growth in Logistics

- Medical insurance from company

Похожие вакансии

11 Января

Administrative Assistant( Хуавей Текнолоджиз Казахстан )

Алматы

Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Job Summary: The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to...

Отправить резюме подробнее

11 Января

Личный ассистент/Executive assistant

Алматы

Компания "Ernst & Young" Requirements: Higher education Proactive attitude and approach to work Excellent managerial skills...

Отправить резюме подробнее

05 Января

Executive Assistant to Country General Manager

Алматы

Компания "Лореаль Казахстан" Responsibilities : Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception...

Отправить резюме подробнее

12 Января

Operation Assistant

Алматы

Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" We are looking for a Quality Operation Assistant to join our team! This is an excellent opportunity...

Отправить резюме подробнее

12 Января

Assistant to Sales Director

Алматы

Компания "АО ИП Эфес Казахстан" Responsibilities: To support official document workflow To accept documents to be signed by Director...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: