Офис-менеджер/HR
23 Августа 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "TP-LINK Kazakhstan"
Office Manager / HR / Executive Assistant
Responsibilities:
-
Handling and registering incoming and outgoing documentation
-
Managing electronic document flow (scanning, archiving, sending)
-
Welcoming office visitors and ensuring a hospitable environment (offering water, etc.)
-
Ensuring office operations: purchasing stationery, office supplies, and consumables
-
Assisting the Director with administrative tasks and assignments
-
Organizing team-building events and corporate activities
-
Coordinating business trips (ticket and hotel bookings, visa arrangements)
-
Managing suppliers and service providers
-
Supporting HR functions: employee documentation, onboarding, visa assistance
-
Performing other related tasks to support office and staff operations
Requirements:
-
Higher education
-
Understanding of basic business operations
-
Proficient computer and office equipment skills
-
Excellent verbal and written communication skills
-
Fluent in Kazakh and Russian languages
-
Good command of English (both written and spoken)
Conditions:
-
Official employment in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan
-
Salary: to be discussed during the interview
-
Probation period: 3 months
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
13 Августа
Алматы
Компания "TEPLOSTIL" ТОО «TEPLOSTIL» — первый в Казахстане производитель термопанелей с двумя видами утеплителя и фасадного декора. За 5 лет...
14 Августа
Административный менеджер( НПК Фарминдустрия )
Алматы
от 52 000 руб.
Компания "НПК Фарминдустрия" Ветеринарная сфера — это больше, чем профессия, это призвание! Наша компания, основанная в 2015 году, уверенно...
14 Августа
Офис-менеджер (Apek Translation Service)( Apek Translation Service )
Алматы
Компания "Apek Translation Service" Обязанности: отвечать на телефонные звонки консультировать клиентов контролировать работу офиса...
14 Августа
Алматы
Компания "BF CREAGROUP" Обязанности: регистрирует корреспонденцию распределяет документацию по отделам ведет учет звонков и обращений...
14 Августа
Менеджер call-центра( QQQ - Qazaqstan Qamqor Qyzmet )
Алматы
Компания "QQQ - Qazaqstan Qamqor Qyzmet" Ваши задачами будут: Оказывать информационную поддержку клиентам Банка по вопросам текущей...
Вакансия размещена в отрасли