Office administrator
05 Сентября 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "MFO SurfKaz Finance"
Responsibilities:
1. Assist with various business meetings according to project arrangements and provide interpretation support during meetings.
2. Translate and localize the company's products, relevant materials, and website content into Kazakh and Russian.
3. Support daily tasks for ongoing projects.
4. Manage office equipment and inventory, keep track of its condition, and make purchases of new equipment and consumables.
5. Arrange the office space, ensuring a comfortable and functional working environment.
6. Process and store various types of documentation, including correspondence.
7. Organize the archiving of documents and ensure their availability when needed.
8. Answer phone calls, receive messages, and forward them to the appropriate persons.
9. Organize business trips for the boss or employees, book hotels, tickets, etc.
10. Greet and welcome guests upon arrival and provide necessary assistance.
Requirements:
1. Bachelor’s degree or above, proficiency in Kazakh, Russian;knowledge of Chinese or English are an advantage.
2. Strong communication and expression skills, with good organization and logical thinking.
3. Experience in the financial industry or with product/business analysis is preferred.
4. Responsible, detail-oriented, with excellent communication and teamwork abilities.
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
17 Августа
Специалист департамента бэк офиса / Specialist of Back-office Department
Алматы
Компания "Частная компания Neomarkets Ltd." Neomarkets Ltd. – лицензированная брокерская компания, зарегистрированная в МФЦА (Астана) с 2023...
03 Сентября
Офис Менеджер в Мувинговую Компанию США / Office Manager for a Moving Company (USA)
Алматы
Компания "Service-Pro" Обязанности: Контроль выполнения задач взаимодействие с различными отделами. Проверка процессов на наличие...
04 Сентября
Менеджер по коммуникациям с родителями в офис по приему учащихся (Admission office)
Алматы
Компания "Фонд образования Нурсултана Назарбаева" Обязанности: Ведение коммуникации с родителями абитуриентов: консультации по вопросам...
29 Августа
Алматы
Компания "АНКОР Центральная Азия" International FMCG company. Responsibilities: Organize and coordinate office processes to ensure...
29 Августа
Office Administrator( Unilever )
Алматы
Компания "Unilever" JOB PURPOSE The Office Administrator ensures the smooth, compliant, and efficient operation of a multinational office by...
Вакансия размещена в отрасли