• Войти
Работа в Алматы
наверх
Создать резюме
Подбор персонала

Более 150 000 компаний ждут Ваше резюме

Войти Для работодателей
Работа в Алматы
наверх
  1. Работа в Алматы
  2. ⚫ Team lead ✔
  3. Вакансии в Алматы

IT Service Desk Team Lead( Deloitte, Caspian Region )

27 Ноября 2025

Deloitte, Caspian Region
Deloitte, Caspian Region

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Откликнуться

Компания "Deloitte, Caspian Region"

Responsibilities:

Organize and supervise the work of the Service Desk team (Level 1 and/or Level 2 support).

Assign tasks and monitor SLA compliance and incident priorities.

Escalate and resolve complex technical issues.

Ensure high-quality service delivery and monitor user satisfaction.

Work with ticketing systems ServiceNow.

Monitor ticket resolution, analyze recurring issues, and propose improvements.

Provide mentorship, coaching, and training for team members.

Evaluate team performance and support professional development.

Cross-Team Communication:

Coordinate with system administrators, developers, security teams, and other departments.

Escalate problems to the appropriate support levels as needed.

Documentation & Standards:

Maintain and updаtеknowledge base articles, user guides.

Prepare regular KPI and SLA reports.

Drive initiatives to improve support quality and operational efficiency.

Participate in IT service implementation projects.

Administer user accounts (e.g., Active Directory, Microsoft 365).

Assist in audits and compliance with information security standards

Professional Requirements:
1. Education:
• Higher education in a technical field (e.g., IT, computer science, engineering).
2. Work Experience:
• At least 3 years of experience in a service desk or a similar role.
• Proven experience in managing a technical support team.
• Experience with ticketing systems (e.g., Jira, ServiceNow).
3. Knowledge and Skills:
• Strong understanding of ITIL or similar IT service management frameworks.
• Knowledge of incident, problem, and change management processes.
• Technical proficiency (operating systems configuration, network connections, software).
• Ability to work with metrics and reporting (SLAs, KPIs).
4. Languages:
• English, Russian

Personal Qualities:
1. Leadership Skills:
• Ability to inspire and organize a team.
• Skills in task delegation and time management.
2. Communication Skills:
• Excellent interpersonal skills and the ability to communicate effectively with users, the team, and management.
• Conflict resolution abilities.
3. Organizational Skills:
• Ability to prioritize tasks effectively and work in a multitasking environment.
4. Stress Resistance:
• Capability to respond quickly to critical situations and make decisions under pressure.

Additional Preferences:
1. Certifications (ITIL, Microsoft, Cisco, CompTIA, or others relevant to the role).
2. Experience in implementing and optimizing service desk processes.
3. Knowledge of scripting or process automation is a plus.

Открыть контакты работодателя

Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя

Прикрепите резюме для отклика

Загрузите файл с резюме
до 5 Mb .doc, .docx, .pdf

Создать профессиональное резюме

ОТПРАВИТЬ РЕЗЮМЕ

Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме

Похожие вакансии

19 Ноября

Lead AI Engineer

Алматы

Компания "Epam Kazakhstan (Эпам Казахстан),ТОО" We are looking for a Lead AI Engineer to design and deliver AI solutions, including chatbots,...

Отправить резюме
подробнее

19 Ноября

Senior/Lead Data Analytics and Visualization Engineer

Алматы

Компания "Epam Kazakhstan (Эпам Казахстан),ТОО" We are looking for a Senior/Lead Data Analytics and Visualization Engineer passionate about...

Отправить резюме
подробнее

20 Ноября

Программист 1С( Caspian Contractors Trust,ТОО )

Алматы

Компания "Caspian Contractors Trust,ТОО" Кого ищем Ищем разработчика 1С, который умеет работать не только с типовыми конфигурациями, но и с...

Отправить резюме
подробнее

19 Ноября

Power BI разработчик/аналитик в IT Startup "Резиденты Astana Hub"

Алматы

от 80 000  до 120 000 руб.

Компания "ИнтеллектДиалог" Привет, я Виктор Комаров, основатель стартапа по автоматизации взаимодействия с клиентами через мессенджеры —...

Отправить резюме
подробнее

19 Ноября

Senior Backend Java Developer/TeamLead

Алматы

Компания "РОДЖИИ ЕВРОПА" Чем нужно заниматься? Разработка облачного и on-premise сервиса Участие в проектировании и разработке...

Отправить резюме
подробнее
Больше похожих вакансий
Подпишитесь на похожие вакансии

Вакансия размещена в отрасли

Информационные технологии / IT / Интернет:
  • Системный администратор
к поиску вакансий
Популярные специализации
  • Другое
  • Менеджер по работе с клиентами
  • Менеджер по продажам
  • Бухгалтер
  • Главный бухгалтер
  • Администратор
Инструменты соискателя
  • Разместить резюме
  • Найти работу
  • Поиск вакансий
  • Каталог вакансий
  • Соглашение по содействию в трудоустройстве
  • Защита персональных данных
  • Архивный каталог
  • Вакансии по профессиям
  • Поиск по городам
Инструменты работодателя
  • Разместить вакансию
  • Найти сотрудника
  • Поиск резюме
  • Каталог резюме
  • Тарифы
  • Информер с вакансиями
  • Резюме по профессиям
Больше всего ищут
  • Бармен
  • Брокер
  • Водитель такси
  • Корреспондент
  • Охранник
  • Переводчик

© 2007 - 2025 «Карьерист.ру»

  • О нас
  • Обратная связь