C&B expert
24 Июля 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Компания "АНКОР Центральная Азия"
Responsibilities:
-
Support HR process automation projects
-
Assist in budgeting and forecasting personnel costs; prepare monthly reports with variance analysis for payroll
-
Contribute to annual salary review processes
-
Develop and updаtеHR policies and procedures
-
Prepare regular reports on HR metrics, headcount, and staff costs
Requirements:
-
Proficient in Excel (including pivot tables and advanced formulas)
-
English — Upper Intermediate or higher
-
Solid knowledge of Kazakhstan labor legislation
-
At least 3 years of experience in Compensation & Benefits
-
Hands-on experience with automation of compensation and performance management processes
-
Previous experience working in international companies
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
14 Июля
Алматы
Компания "Coca-Cola İçecek Kazakhstan ( ТОО СП «Кока-Кола Алматы Боттлерс» )" We are looking for the Human Resources Executive (Compensation...
25 Июля
Менеджер по подбору персонала( ProExpert )
Алматы
Компания "ProExpert" Мы - современная школа английского языка с большим опытом и безупречной репутацией на рынке обучения английскому. Ты...
Вакансия размещена в отрасли