Assistant
02 Ноября 2025
Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "Globalink"
Key functions:
- Administrative support
- Working with documentations
- Preparing reports
- Working in a CRM system
- Record keeping and office supply control
- Internal communication (finance, legal, insurance departments)
Requirements:
- Bachelor degree
- Upper- Intermediate level of English
- Active user of Microsoft Office programs (Excel, Work, Outlook)
- Work experience in a similar role is desired
What we offer:
- 5/2 working schedule
- Career growth in Logistics
- Medical insurance from company
- Performance based annual bonus
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
23 Октября
Алматы
Компания "Hero’s Journey" We are looking for a Personal Assistant who will support an entrepreneur with daily personal and household tasks and...
31 Октября
Алматы
Компания "Globalink" Key functions: - Administrative support - Working with documentations - Preparing reports - Working in a CRM...
21 Октября
Personal Assistant to the General Manager
Алматы
Компания "САНДОЗ КАЗАХСТАН" Sandoz continues to go through an exciting and transformative period as a global leader and pioneering provider of...
23 Октября
Personal Assistant, Tax & Legal
Алматы
Компания "KPMG" Responsibilities: Providing administrative support to the Partner/Director Organization and coordination of business...
30 Октября
Алматы
Компания "PricewaterhouseCoopers" Job purpose To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are...
Вакансия размещена в отрасли