Administrative Assistant( Abbott )
15 Июня 2025

Город:
Алматы
Занятость:
Полная занятость
Опыт:
Нет опыта
Компания "Abbott"
What will you do:
- Support in organizing business trips, if necessary, preparing documents for applying for a visa
- Creating purchase requests in the 1C system, working with the accounting department, maintaining contracts with suppliers, monitoring closing documents, monitoring the issuance of invoices, accruals.
- Working with contracts and assisting the contract department, checking contract drafts, accounting and maintaining contracts with customers,
- Working with promotional materials: approval, monitoring expiration dates, destruction.
Requirements:
- High education
- English – intermediate level
- Good communication skills, multitasking, proactiveness.
Conditions:
- Medical insurance
- Reimbursement mobile connection
- Out staff position
Зарегистрируйтесь или войдите, чтобы открыть контакты работодателя
Прикрепите резюме для отклика
Уже с нами?
Войдите, чтобы отправить резюме
12 Июня
Алматы
Компания "inDrive" We are looking for a proactive Personal Assistant to support our top manager! Responsibilities: Global Travel &...
09 Июня
Алматы
Компания "RG Brands" Responsibilities: Interpretation at meetings for the director and meeting attendees. Also interpret phone calls,...
02 Июня
Administrative Support Specialist
Алматы
Компания "ЭККО-РОС Казахстан" Чем предстоит заниматься: Регистрация входящей и исходящей документации; Ответы на офисную телефонную...
01 Июня
Алматы
Компания "Ernst & Young" Обязанности: Распределение и контроль движения документов; Обеспечение доставки корреспонденции Организация...
01 Июня
Алматы
Компания "AIR ASTANA, АО" Responsibilities: Document management and coordination: Management of incoming and outgoing correspondence,...
Вакансия размещена в отрасли