Офис-менеджер/HR

23 Августа

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "TP-LINK Kazakhstan"

Office Manager / HR / Executive Assistant

Responsibilities:

  • Handling and registering incoming and outgoing documentation

  • Managing electronic document flow (scanning, archiving, sending)

  • Welcoming office visitors and ensuring a hospitable environment (offering water, etc.)

  • Ensuring office operations: purchasing stationery, office supplies, and consumables

  • Assisting the Director with administrative tasks and assignments

  • Organizing team-building events and corporate activities

  • Coordinating business trips (ticket and hotel bookings, visa arrangements)

  • Managing suppliers and service providers

  • Supporting HR functions: employee documentation, onboarding, visa assistance

  • Performing other related tasks to support office and staff operations

Requirements:

  • Higher education

  • Understanding of basic business operations

  • Proficient computer and office equipment skills

  • Excellent verbal and written communication skills

  • Fluent in Kazakh and Russian languages

  • Good command of English (both written and spoken)

Conditions:

  • Official employment in accordance with the Labor Code of the Republic of Kazakhstan

  • Salary: to be discussed during the interview

  • Probation period: 3 months

Похожие вакансии

13 Августа

Офис-менеджер( TEPLOSTIL )

Алматы

Компания "TEPLOSTIL" ТОО «TEPLOSTIL» — первый в Казахстане производитель термопанелей с двумя видами утеплителя и фасадного декора. За 5 лет...

Отправить резюме подробнее

14 Августа

Административный менеджер( НПК Фарминдустрия )

Алматы

от 52 000 руб.

Компания "НПК Фарминдустрия" Ветеринарная сфера — это больше, чем профессия, это призвание! Наша компания, основанная в 2015 году, уверенно...

Отправить резюме подробнее

14 Августа

Офис-менеджер (Apek Translation Service)( Apek Translation Service )

Алматы

Компания "Apek Translation Service" Обязанности: отвечать на телефонные звонки консультировать клиентов контролировать работу офиса...

Отправить резюме подробнее

14 Августа

Офис-менеджер( BF CREAGROUP )

Алматы

Компания "BF CREAGROUP" Обязанности: регистрирует корреспонденцию распределяет документацию по отделам ведет учет звонков и обращений...

Отправить резюме подробнее

14 Августа

Менеджер call-центра( QQQ - Qazaqstan Qamqor Qyzmet )

Алматы

Компания "QQQ - Qazaqstan Qamqor Qyzmet" Ваши задачами будут: Оказывать информационную поддержку клиентам Банка по вопросам текущей...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: