Office Assistant

11 Июля

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "LG Electronics Almaty Kazakhstan"

Обратите внимание: вакансия предназначена для начинающих специалистов, с соответствующим уровнем оплаты.
Пожалуйста, укажите в сопроводительном письме ваши минимальные зарплатные ожидания.

Responsibilities:

  • Top Manager's support (work calendar, business trips, etc.);
  • Admin support of foreign employees: transportation, house rent, food support and education, business trip, etc;
  • Coordinates business trip for employees (hotel, booking flights, air ticket);
  • Initiates all admin requests in the EP system, admin contracts, expenses closing;
  • Coordinates transportation for employees, corporate mobile.
Requirements:
  • Higher education;
  • 2+ years of professional, relevant experience in supporting executive-level teams;
  • Fluent English is a must;
  • Proficient in Microsoft Office;
  • Demonstrated ability to support executive leadership with advanced written and verbal communication skills;
  • Ability to think creatively and be a problem solver, adaptable and results-driven while providing excellent organizational skills

Work conditions:

  • Convenient office location (Baikonur metro station);
  • Working schedule: 5/2, 8.30-17.30;
  • Competitive salary;
  • Payment for mobile communications, meal allowance and other benefits

​​​​​​

Похожие вакансии

06 Июля

Assistant to Factory Lead

Алматы

Компания "JTI Kazakhstan" An employee in this position provides general and administrative support for the Factory Lead. This includes such...

Отправить резюме подробнее

07 Июля

Personal Assistant( inDrive )

Алматы

Компания "inDrive" We are looking for a proactive Personal Assistant to support our top manager! Responsibilities: Global Travel &...

Отправить резюме подробнее

08 Июля

Administrative assistant( PricewaterhouseCoopers )

Алматы

Компания "PricewaterhouseCoopers" Job purpose To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are...

Отправить резюме подробнее

10 Июля

Секретарь( NOMAD ASSISTANT )

Алматы

Компания "NOMAD ASSISTANT" О компании: Мы - успешная компания, специализирующаяся в области оценки имущества, образовательных проектах и...

Отправить резюме подробнее

10 Июля

Virtual Assistant(admin)

Алматы

Компания "Болотина В.А." Responsibilities: ✅ Manage calendars, schedule appointments, and coordinate meetings ✅ Handle emails and...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: