Компания "Connectivity Solutions (Коннективити Солюшнз)"
Our company is a leading SaaS provider that enables businesses of all sizes to deliver exceptional customer experiences. Our innovative platform offers a full range of features and capabilities, including intelligent routing, IVR, call recording, analytics, and more.
Role Overview:
The company is seeking an employee to handle ticket processing for number orders from clients and managers, as well as to manage number porting and port-out requests.
This position is based in our office located in Almaty.
Rotating shifts, ALM TZ: 8-17, 10-19, 12-21, 14-23.
Key Responsibilities:
Qualifications:
Fluency in English
Strong attention to detail and ability to stay focused on tasks
Willingness to learn — we’ll teach you the rest!
26 Июня
Manager (Analyst), Corporate Banking Department( Al Hilal Банк )
Алматы
Компания "Al Hilal Банк" Responsibilities: Cooperation with team of RMs servicing Banking clients; Preparation and revision of...
26 Июня
Export Sales Manager( Bolashak Atyrau )
Алматы
Компания "Bolashak Atyrau" Обязанности: Поиск и привлечение новых клиентов-экспортеров Продвижение услуг по международным грузоперевозкам...
26 Июня
Junior Специалист Отдела Мониторинга Устройств
Алматы
Компания "Kaspi Bank, АО" Обязанности: Классификация, распределение, и контроль выполнения инцидентов в системах; Осуществление...
27 Июня
Junior Specialist Risk Campaigns
Алматы
Компания "Kaspi Bank, АО" Kaspi.kz – это место, где необыкновенные люди собираются вместе, чтобы проявить свои лучшие качества, как в работе,...
27 Июня
Алматы
Компания "ТОР-МЕДИА" Uni-Q - это группа компаний, которая будет создавать контент для онлайн-кинотеатра Unico Play, заниматься прокатом...
Вакансия размещена в отрасли