Компания "Connectivity Solutions (Коннективити Солюшнз)"
Our company is a leading SaaS provider that enables businesses of all sizes to deliver exceptional customer experiences. Our innovative platform offers a full range of features and capabilities, including intelligent routing, IVR, call recording, analytics, and more.
About the role:
The company is seeking an employee to handle ticket processing for number orders from clients and managers, as well as to manage number porting and port-out requests.
This position is based in our office located in Almaty.
Rotating shifts, ALM TZ: 8-17, 10-19, 12-21, 14-23.
Responsibilities:
Requirements:
English proficiency at B2–C1 level
Strong attention to detail and ability to stay focused on tasks
Willingness to learn — we’ll teach you the rest!
We offer:
03 Июля
Алматы
Компания "RT Fashion" Обязанности: Организовать качественную кадровую стратегию организации и подбирать сотрудников ….. Требования:...
29 Июня
Алматы
Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО" What do we expect you to do? Manage operational shifts of airport services in the terminal...
01 Июля
Junior бренд-менеджер в сеть ресторанов ABR
Алматы
Компания "AB Restaurants" Делимся вкусом к жизни через вкус к еде. Ищем в команду Junior бренд-менеджера с высоким и искренним интересом к...
01 Июля
Business development manager в логистическую компанию
Алматы
Компания "Smart Solutions Personnel" Международная транспортная компания – эксперт в международных перевозках, специализирующийся на доставке...
01 Июля
Network & System Manager INTERMODE (Lacoste, Converse, Superstep)
Алматы
Компания "Intermode (Интермоде)" Обязанности: Настройка и сопровождение систем мониторинга, обеспечение бесперебойной работы ИС и сервисов;...
Вакансия размещена в отрасли