Executive Assistant to Country General Manager

05 Января

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "Лореаль Казахстан"

Responsibilities :
  • Take care of all administrative and technical assistance: calendar management, reception of calls, organization of business travel, entering receipts for expenses, processing mail, preparing responses, orders for office equipment, PO setup, etc.
  • Checking emails daily in order to act/alert if required.
  • Organization and coordination the manager's activities.
Requirements :
  • Higher Education
  • Fluent English
  • Advanced Communication skills
Conditions :
  • Potential annual bonus
  • Medical insurance
  • Life insurance
  • Employee Assistance Program
  • Other benefits
Похожие вакансии

04 Января

HR Administrator / Office-manager

Алматы

Компания "Axio" Привет! Меня зовут Алти, я HR Партнер IT компании Axio! Сразу напишу о компании: Axio — это про время. Вообще, мы...

Отправить резюме подробнее

30 Декабря

Office Manager( ЧК ZIMRAN LTD. )

Алматы

Компания "ЧК ZIMRAN LTD." About Us: Zimran is on a mission to become a global leader in LifeStyle EdTech , providing innovative...

Отправить резюме подробнее

16 Декабря

Office Manager (Astana, Kazakhstan)

Алматы

Компания "Playrix" Playrix — одна из самых успешных компаний по разработке мобильных игр в мире. По доходам входим в топ-3 и первые по...

Отправить резюме подробнее

17 Декабря

Личный ассистент/Executive assistant

Алматы

Компания "Ernst & Young" Requirements: Higher education Proactive attitude and approach to work Excellent managerial skills...

Отправить резюме подробнее

17 Декабря

Administrative Assistant( Хуавей Текнолоджиз Казахстан )

Алматы

Компания "Хуавей Текнолоджиз Казахстан" Job Summary: The Administrative Assistant will provide comprehensive administrative support to...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: