Customer Support Specialist( Samsung Electronics Central Eurasia LLP. )

16 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP."

How You Will Make an Impact:

  • Prompt user support according to SLA, operating like 1st line of support
  • Processing СС requests, detractors' comments, VOC comments, internal inquiries, SMM comments
  • Resolving and troubleshooting users' issues during shopping experience
  • Communicate with verity points of business to solve the troubles like: CC, TKI, Brokerage, Banks, 3PD providers, LSP, e-store PM, Cheil, AEM
  • Create tickets for resolving issues for: Hybris, AEM, Spoc, Cheil KZ/RU, Accenture, SDS, etc.
  • Find to alternative solutions for order completion
  • Directly or via CC can contact person to solve the issue, request screenshot, description and other additional user information
  • Maintenance samsung.com and EPP platforms
  • Participating in launches/preorder support
  • QA, continue testing new and current features with test credentials
  • Work with NPS and detractors case studies
  • Preparing Helpdesk and performance reports

Your Background at a Glance:

  • Bachelor’s degree in Computer science, Information Technology, or related field (or relevant experience)

  • Proven experience as a Help Desk Technician or other customer support role

  • Good understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products

  • Ability to diagnose and resolve basic technical issues

  • Strong problem-solving skills and attention to detail

  • Excellent communication and interpersonal skills

  • Ability to work independently and as part of a team

  • Customer-oriented mindset and patience

Our Promise to You:

  • Work Your Way: embrace a flexible schedule starting from 7AM up to 7PM
  • Level Up Anytime: get unlimited access to premium online training platforms
  • Stay Healthy, Stay Happy: full medical insurance coverage
  • Annyenghaseyo to New Skills: dive into Korean language classes
  • Move, Stretch, Thrive: from fitness reimbursements to weekly yoga sessions
  • Fuel Up on Us: enjoy daily lunch allowance
Похожие вакансии

10 Июня

Tech support engineer (L3)

Алматы

Компания "Syrve" Syrve is a comprehensive POS and Restaurant Management Software solution that can be tailored to your needs and specializes in...

Отправить резюме подробнее

12 Июня

Proposal Specialist

Алматы

Компания "ILF Kazakhstan" Responsibilities • Monitor business opportunities at selected resources to identify potential projects where ILF can...

Отправить резюме подробнее

12 Июня

Инженер технической поддержки( PepsiCo Central Asia (ПепсиКо Центральная Азия) )

Алматы

Компания "PepsiCo Central Asia (ПепсиКо Центральная Азия)" Обязанности: Управление жизненным циклом ИТ оборудования; Осуществление и...

Отправить резюме подробнее

02 Июня

Специалист IT Support (первая линия)

Алматы

Компания "NLS Kazakhstan" Чем предстоит заниматься: Помощь в решении вопросов пользователей; Анализ обращении с целью их минимизации;...

Отправить резюме подробнее

01 Июня

IT Support / Service Desk Specialist

Алматы

Компания "«Страховая компания «Amanat»" Мы — AMANAT Insurance , самая клиентоориентированная страховая компания, где любовь к клиентам — не...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: