Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP."
How You Will Make an Impact:
Your Background at a Glance:
Bachelor’s degree in Computer science, Information Technology, or related field (or relevant experience)
Proven experience as a Help Desk Technician or other customer support role
Good understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products
Ability to diagnose and resolve basic technical issues
Strong problem-solving skills and attention to detail
Excellent communication and interpersonal skills
Ability to work independently and as part of a team
Customer-oriented mindset and patience
Our Promise to You:
10 Июня
Алматы
Компания "Syrve" Syrve is a comprehensive POS and Restaurant Management Software solution that can be tailored to your needs and specializes in...
12 Июня
Алматы
Компания "ILF Kazakhstan" Responsibilities • Monitor business opportunities at selected resources to identify potential projects where ILF can...
12 Июня
Инженер технической поддержки( PepsiCo Central Asia (ПепсиКо Центральная Азия) )
Алматы
Компания "PepsiCo Central Asia (ПепсиКо Центральная Азия)" Обязанности: Управление жизненным циклом ИТ оборудования; Осуществление и...
02 Июня
Специалист IT Support (первая линия)
Алматы
Компания "NLS Kazakhstan" Чем предстоит заниматься: Помощь в решении вопросов пользователей; Анализ обращении с целью их минимизации;...
01 Июня
IT Support / Service Desk Specialist
Алматы
Компания "«Страховая компания «Amanat»" Мы — AMANAT Insurance , самая клиентоориентированная страховая компания, где любовь к клиентам — не...
Вакансия размещена в отрасли