Компания "Samsung Electronics Central Eurasia LLP."
How You Will Make an Impact:
Your Background at a Glance:
Bachelor’s degree in Computer science, Information Technology, or related field (or relevant experience)
Proven experience as a Help Desk Technician or other customer support role
Good understanding of computer systems, mobile devices, and other tech products
Ability to diagnose and resolve basic technical issues
Strong problem-solving skills and attention to detail
Excellent communication and interpersonal skills
Ability to work independently and as part of a team
Customer-oriented mindset and patience
Our Promise to You:
02 Июля
Client Operations Management & Support Specialist
Алматы
Компания "OUTSOURCE PRO" Customer Support Specialist Starting salary from 500 $ per month during the training period and probation period...
14 Июня
AWS Support Engineer / Инженер поддержки AWS
Алматы
Компания "Noveo" Мы — международная IT-компания НОВЕО. С 2002 г. мы занимаемся проектами по разработке софта для крупных западноевропейских...
16 Июня
Алматы
Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Приглашаем Digital Support Executive в нашу международную FMCG-компанию. Мы ищем...
16 Июня
Sales specialist for International company (retail)
Алматы
Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Responsibilities: Provide high-quality customer service Identify customer...
10 Июня
Алматы
Компания "Syrve" Syrve is a comprehensive POS and Restaurant Management Software solution that can be tailored to your needs and specializes in...
Вакансия размещена в отрасли