Компания "Марс"
The primary function is to provide order management, order entry, price checking, order clearing, tracking product code changing , compliance, complaint handling, coordination of delivery and billing, customer service requests such as and-to-end order status management, product changes or returns Support the organization by obtaining, and verifying the accuracy of order information in a timely manner Initiates and/or implements corrective action as needed to reach an excellent standard of service and a high level of customer satisfaction is maintained Prepares customer service summary reports Coordinates the handling of difficult and/or unusual situations
Job responsibilities:06 Июля
Ученик мастера по замене масла в автосервис( GT oil service )
Алматы
Компания "GT oil service" GT oil service — ЛУЧШАЯ КАЗАХСТАНСКАЯ СЕТЬ ПУНКТОВ ПО ЗАМЕНЕ МАСЕЛ. Наша специализация — замена масел,...
25 Июля
Мастер по замене масла( GT oil service )
Алматы
Компания "GT oil service" О нас: Прочитайте этот текст до конца, и вы сможете изменить свою жизнь к лучшему! ТОО «GT oil service» -...
22 Июля
Менеджер по продажам услуг( Top cleaning service )
Алматы
Компания "Top cleaning service" Для соискателей мы предлагаем: работу в стабильно развивающейся организации; возможность профессионально...
08 Июля
Алматы
Компания "Бюро Веритас Казахстан Индастриал Сервисез" Обязанности: Координация проектов, заявок; Своевременное предоставление...
19 Июля
Customer Service Specialist (Международная компания)
Алматы
Компания "Manpower" Responsibilities To provide an unbeatable customer service and internal sales support contributing to the achievement of...
Вакансия размещена в отрасли