Компания "Международный Аэропорт Алматы, АО"
Almaty International Airport, a TAV and Groupe ADP airport, is the major international airport of the Republic of Kazakhstan. It is located 15 km northeast of Almaty, the largest city and commercial capital of Kazakhstan. It is the busiest airport in the country, accounting for half of passenger traffic and 2/3 of cargo traffic.
Job Summary: The Customer Relations Manager (CRM) plays a crucial role in maintaining and enhancing the relationship between the airport and its customers. CRM is responsible for managing customer relation management process, developing customer-focused programs, and ensuring quality customer care. The CRM collaborates with all other departments to preserve positive relationships with customers.
What will you be doing?
What will you bring along?
What do we propose?
07 Ноября
Алматы
Компания "Kaspi Bank, АО" Обязанности: Осуществлять работу по получению, распределению и анализу обращений Партнёров; Напрямую...
07 Ноября
Store manager( Glovo Kazakhstan )
Алматы
Компания "Glovo Kazakhstan" If you’re here, it’s because you’re looking for an exciting ride . A ride that will fuel up your ambitions to take...
08 Ноября
Алматы
Компания "КазТур" Привет, дорогой соискатель! Тот факт, что ты наткнулся на нашу вакансию - уже знак судьбы, если ты всегда мечтал расширить...
04 Ноября
Руководитель отдела Customer Success
Алматы
Компания "Лаззатова (Edubuh)" Меня зовут Виталий Максимук, я развиваю системную EdTech-компанию , которая помогает бухгалтерам работать...
08 Ноября
Алматы
Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" RESPONSIBILITIES: Evaluate the potential of e-commerce and develop a long-term...
Вакансия размещена в отрасли