Компания "АНКОР Центральная Азия"
Responsibilities:
Support HR process automation projects
Assist in budgeting and forecasting personnel costs; prepare monthly reports with variance analysis for payroll
Contribute to annual salary review processes
Develop and updаtеHR policies and procedures
Prepare regular reports on HR metrics, headcount, and staff costs
Requirements:
Proficient in Excel (including pivot tables and advanced formulas)
English — Upper Intermediate or higher
Solid knowledge of Kazakhstan labor legislation
At least 3 years of experience in Compensation & Benefits
Hands-on experience with automation of compensation and performance management processes
Previous experience working in international companies
14 Июля
Алматы
Компания "Coca-Cola İçecek Kazakhstan ( ТОО СП «Кока-Кола Алматы Боттлерс» )" We are looking for the Human Resources Executive (Compensation...
30 Июля
Менеджер по подбору персонала( ProExpert )
Алматы
Компания "ProExpert" Мы - современная школа английского языка с большим опытом и безупречной репутацией на рынке обучения английскому. Ты...
Вакансия размещена в отрасли