Assistant

02 Ноября

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "Globalink"

Key functions:

- Administrative support

- Working with documentations

- Preparing reports

- Working in a CRM system

- Record keeping and office supply control

- Internal communication (finance, legal, insurance departments)

Requirements:

- Bachelor degree

- Upper- Intermediate level of English

- Active user of Microsoft Office programs (Excel, Work, Outlook)

- Work experience in a similar role is desired

What we offer:

- 5/2 working schedule

- Career growth in Logistics

- Medical insurance from company

- Performance based annual bonus

Похожие вакансии

21 Октября

Personal Assistant to the General Manager

Алматы

Компания "САНДОЗ КАЗАХСТАН" Sandoz continues to go through an exciting and transformative period as a global leader and pioneering provider of...

Отправить резюме подробнее

23 Октября

Personal Assistant, Tax & Legal

Алматы

Компания "KPMG" Responsibilities: Providing administrative support to the Partner/Director Organization and coordination of business...

Отправить резюме подробнее

30 Октября

Administrative assistant

Алматы

Компания "PricewaterhouseCoopers" Job purpose To provide full administrative support to assigned group of people, ensuring all requests are...

Отправить резюме подробнее

04 Ноября

Assistant - Administrative support

Алматы

Компания "Ernst & Young" Обязанности: Организационная и административная поддержка команды консультантов и менеджеров Планирование встреч,...

Отправить резюме подробнее

08 Ноября

Translator/Personal Assistant

Алматы

Компания "RG Brands" Responsibilities: Interpretation at meetings for the director and meeting attendees. Also interpret phone calls,...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: