Administrative Document Specialist (in Sales) (в архиве)

24 Июля

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "KT&G GLOBAL KAZAKHSTAN (КЕЙ-ТИ-ЭНД-ДЖИ ГЛОБАЛ КАЗАХСТАН)"

Responsibilities:

  • Budget control: Analyze financial data to identify trends, variances, and opportunities for cost savings. Prepare detailed reports and forecasts to support decision-making

  • Payment Processing: Execute timely and accurate payments to vendors and clients; Verify payment details and ensure compliance with company policies and procedures; Maintain records of all transactions and prepare reports as required.

  • Making by due date balances for customers, checking each customers’ due for payment;

  • Registration of new customers: checking for all required documents (existence and correctness), registration based on approval in the ERP system;

  • Quarterly calculation of Penalty, Early Payment Bonus (if exist), up to Top Management’s decision increase/ decrease in the system;

  • Closing Document Preparation: Review, and finalize closing documents for various transactions; Ensure all documents are complete, accurate, and comply with legal and regulatory requirements; Coordinate with relevant parties to gather necessary information and signatures.

Qualifications:

  • Bachelor’s degree in finance, business administration, management preferred.

  • Strong attention to detail and organizational skills.

  • Proficiency in MS Office, especcially Excel.

  • English language - at least Intermediate level.

  • SAP will be an advantage.

Work Schedule
Monday – Friday, 08:30 AM to 5:30 PM (full-time).

Company Offers

  • Extra Days Off: 2 additional paid leave days.

  • Compensation Package: Fixed allowance for meals and communication expenses.

  • After successfully passing the probation period, health insurance (DMS) is provided.

  • Fixed Quarterly Bonuses.

Похожие вакансии

03 Августа

Sales Assistant

Алматы

Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Responsibilities: Provide high-quality customer service. Identify customer...

Отправить резюме подробнее

03 Августа

Sales specialist for International company (retail)( АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan) )

Алматы

Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Responsibilities: Provide high-quality customer service Identify customer...

Отправить резюме подробнее

02 Августа

IT Support / Service Desk Specialist

Алматы

Компания "«Страховая компания «Amanat»" Мы — AMANAT Insurance , самая клиентоориентированная страховая компания, где любовь к клиентам — не...

Отправить резюме подробнее

03 Августа

Продавец-кассир в мини-маркет "БАРИК"( SD Trade In )

Талдыкорган

Компания "SD Trade In" Компания с 15-летней историей успешной работы на рынке Казахстана. Более 77 магазинов по всей стране. Признанный лидер в...

Отправить резюме подробнее

15 Августа

Customer service specialist( АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan) )

Алматы

Компания "АНТАЛ БИЗНЕС РЕШЕНИЯ (ТМ Antal Kazakhstan)" Прошу обратить внимание, что это временная позиция. Обязанности: Общие задачи:...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Продажи / Торговля: