Administrative Assistant( Abbott )

15 Июня

Партнерские Вакансии

Город:

Алматы

Занятость:

Полная занятость

Опыт:

Нет опыта

Компания "Abbott"

What will you do:

  • Support in organizing business trips, if necessary, preparing documents for applying for a visa
  • Creating purchase requests in the 1C system, working with the accounting department, maintaining contracts with suppliers, monitoring closing documents, monitoring the issuance of invoices, accruals.
  • Working with contracts and assisting the contract department, checking contract drafts, accounting and maintaining contracts with customers,
  • Working with promotional materials: approval, monitoring expiration dates, destruction.

Requirements:

  • High education
  • English – intermediate level
  • Good communication skills, multitasking, proactiveness.

Conditions:

  • Medical insurance
  • Reimbursement mobile connection
  • Out staff position
Похожие вакансии

12 Июня

Personal Assistant( inDrive )

Алматы

Компания "inDrive" We are looking for a proactive Personal Assistant to support our top manager! Responsibilities: Global Travel &...

Отправить резюме подробнее

09 Июня

Translator/Personal Assistant

Алматы

Компания "RG Brands" Responsibilities: Interpretation at meetings for the director and meeting attendees. Also interpret phone calls,...

Отправить резюме подробнее

02 Июня

Administrative Support Specialist

Алматы

Компания "ЭККО-РОС Казахстан" Чем предстоит заниматься: Регистрация входящей и исходящей документации; Ответы на офисную телефонную...

Отправить резюме подробнее

01 Июня

Personal assistant, Almaty

Алматы

Компания "Ernst & Young" Обязанности: Распределение и контроль движения документов; Обеспечение доставки корреспонденции Организация...

Отправить резюме подробнее

01 Июня

Personal Assistant

Алматы

Компания "AIR ASTANA, АО" Responsibilities: Document management and coordination: Management of incoming and outgoing correspondence,...

Отправить резюме подробнее

Вакансия размещена в отрасли

Административный персонал: